نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اسکوئینزی: براردی برای یوونتوس بیش از 25 میلیون یورو خرج برمی دارد."

اسکوئینزی: براردی برای یوونتوس بیش از 25 میلیون یورو خرج برمی دارد."

جورجو اسکوئینزی رییس باشگاه ساسولو در مصاحبه ی جدید خود می گوید که یوونتوس باید حداقل مبلغ 25 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن دومینکو براردی پرداخت کند.

حضور براردی در تیم ملی زیر 21 ساله های ایتالیا و آماری که در تیم ساسولو به جای گذاشته است آینده ای روشن را برای او نوید می دهد.او از فصل 2012 در 106 مسابقه برای نرووردی به میدان رفته است و 42 گل به ثمر رسانده است.

براردی در مالکیت مشترک یوونتوس و ساسولو بود، اما با وضع قانون جدید توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا مبنی بر لغو مالکیت اشتراکی بازیکنان، نرووردی با پرداخت مبلغ 10 میلیون یورو به بیانکونری مالکیت کامل او را در اختیار گرفت. بیانکونری در قرارداد او بندی گنجانده است که به آن ها اجازه می دهد این مهاجم را تابستان آینده به خدمت بگیرند.

اسکوئینزی در این باره در مصاحبه با گازتا دلو اسپرت گفت:

" یوونتوس در پایان فصل می تواند به این بند از قرارداد عمل کرده و با پرداخت هزینه ای بالغ بر 25 میلیون یورو براردی را به خدمت گیرد، در غیر این صورت او با ما خواهد ماند."

اسکوئینزی در مورد عملکرد خیره کننده ساسولو و جایگاه فعلی این تیم در سری آ صحبت کرد:

" فکر نمی کنم موفق به فتح سری آ شویم، اما رسیدن به رقابت های اروپایی قابل دسترس است. به عنوان یک هوادار میلان، اگر بتوانیم فصل را بالاتر از اینتر به پایان برسانیم من را خیلی خوشحال خواهد کرد."

" داشتن ترکیبی سرشار از بازیکنان خارجی هزینه بردار است. به لیگ انگلیس نگاه کنید و ببینید چه اتفاقی افتاده است، تمام بازیکنان خارجی از تمام ملت ها در آنجا حضور دارند."

" ساسولو بازیکنان خارجی کمی در اختیار دارد و بازیکنان خارجی که در تیم حضور دارند به خوبی ایتالیایی را صحبت می کنند و آنچه که سرمربی اوزه بیو دی فرانچسکو از آن ها می خواهد را به خوبی درک می کنند."

نرووردی روز یکشنبه در برابر امپولی به میدان می رود و امیدوار است به روند شکست ناپذیری خود در سری آ ادامه دهد.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: